Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 583 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 570 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 98 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 35 t 5 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 1 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV141,1 %35,5 %563 00097 %
Yle TV210,7 %10,3 %530 00091 %
Yle Teema3,1 %3,7 %377 00065 %
Yle Fem2,4 %3,3 %373 00064 %
Yle yhteensä57,3 %52,7 %566 00097 %
MTV323,5 %29,2 %533 00091 %
Sub3,0 %2,3 %298 00051 %
AVA1,5 %1,7 %280 00048 %
C More Total0,7 %0,5 %50 0009 %
MTV yhteensä28,7 %33,6 %540 00093 %
Nelonen4,1 %5,0 %439 00075 %
Jim1,8 %2,0 %251 00043 %
Liv1,5 %1,4 %270 00046 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %22 0004 %
Nelonen Media yhteensä7,7 %8,7 %470 00081 %
TV51,3 %0,8 %224 00038 %
Kutonen0,4 %0,4 %142 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %3 0001 %
Warner Bros. Discovery1,8 %1,2 %252 00043 %
STAR Channel1,4 %1,3 %211 00036 %
Music TV0,0 %0,0 %17 0003 %
Muut3,2 %2,5 %160 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %570 00098 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.