Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 336 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 264 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 95 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 49 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 35 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV110,5 %8,7 %894 00067 %
Yle TV210,2 %8,0 %992 00074 %
Yle Teema1,3 %1,5 %462 00035 %
Yle Fem0,8 %1,1 %409 00031 %
Yle yhteensä22,8 %19,3 %1 123 00084 %
MTV320,5 %25,2 %1 123 00084 %
Sub8,4 %10,0 %878 00066 %
AVA3,2 %3,1 %663 00050 %
C More Total3,8 %2,7 %240 00018 %
MTV yhteensä35,8 %40,9 %1 191 00089 %
Nelonen11,4 %13,0 %1 034 00077 %
Jim5,1 %4,9 %770 00058 %
Liv4,5 %3,9 %756 00057 %
Nelosen maksukanavat0,8 %0,9 %108 0008 %
Nelonen Media yhteensä22,7 %24,1 %1 142 00085 %
TV55,7 %5,6 %754 00056 %
Kutonen2,4 %2,2 %562 00042 %
The Discovery Channel0,8 %0,4 %75 0006 %
Warner Bros. Discovery8,8 %8,2 %890 00067 %
STAR Channel5,1 %4,0 %696 00052 %
Music TV0,7 %0,5 %138 00010 %
Muut4,0 %3,0 %371 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 264 00095 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.