Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 347 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 165 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 12 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 13 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,0 %23,3 %1 776 00076 %
Yle TV211,1 %9,6 %1 785 00076 %
Yle Teema2,2 %2,5 %1 116 00048 %
Yle Fem1,5 %2,1 %1 000 00043 %
Yle yhteensä41,9 %37,5 %1 982 00084 %
MTV317,4 %22,2 %1 931 00082 %
Sub5,2 %6,1 %1 474 00063 %
AVA1,5 %1,6 %1 037 00044 %
C More Total3,8 %3,1 %475 00020 %
MTV yhteensä27,9 %32,9 %2 041 00087 %
Nelonen7,2 %8,9 %1 732 00074 %
Jim4,1 %4,1 %1 281 00055 %
Liv1,6 %1,4 %1 112 00047 %
Nelosen maksukanavat1,1 %1,1 %277 00012 %
Nelonen Media yhteensä14,5 %16,4 %1 897 00081 %
TV54,1 %3,9 %1 274 00054 %
Kutonen2,0 %2,0 %956 00041 %
The Discovery Channel0,6 %0,4 %155 0007 %
Warner Bros. Discovery6,7 %6,3 %1 498 00064 %
STAR Channel3,9 %3,1 %1 245 00053 %
Music TV0,2 %0,1 %173 0007 %
Muut4,9 %3,6 %822 00035 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 165 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.