Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 453 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 335 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 95 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 19 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,3 %22,3 %1 891 00077 %
Yle TV29,6 %8,8 %1 964 00080 %
Yle Teema2,2 %2,4 %1 123 00046 %
Yle Fem1,9 %2,6 %1 106 00045 %
Yle yhteensä40,0 %36,1 %2 166 00088 %
MTV323,9 %29,3 %2 124 00087 %
Sub5,2 %5,5 %1 435 00058 %
AVA2,9 %3,0 %1 280 00052 %
C More Total1,6 %1,0 %307 00013 %
MTV yhteensä33,6 %38,8 %2 214 00090 %
Nelonen7,7 %8,9 %1 850 00075 %
Jim3,0 %3,0 %1 222 00050 %
Liv3,9 %3,4 %1 371 00056 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %142 0006 %
Nelonen Media yhteensä15,3 %16,3 %2 037 00083 %
TV53,1 %2,7 %1 187 00048 %
Kutonen1,0 %0,8 %818 00033 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %77 0003 %
Warner Bros. Discovery4,2 %3,6 %1 393 00057 %
STAR Channel2,9 %2,4 %1 082 00044 %
Music TV0,5 %0,4 %167 0007 %
Muut3,4 %2,4 %647 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 335 00095 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.