Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 25–44
Kohderyhmän väestö: 651 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 623 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 96 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 32 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV19,8 %8,5 %444 00068 %
Yle TV29,6 %7,5 %500 00077 %
Yle Teema1,3 %1,4 %214 00033 %
Yle Fem1,1 %1,4 %215 00033 %
Yle yhteensä21,7 %18,8 %556 00085 %
MTV323,1 %27,6 %565 00087 %
Sub8,4 %9,8 %422 00065 %
AVA4,3 %4,2 %368 00057 %
C More Total2,3 %1,6 %97 00015 %
MTV yhteensä38,1 %43,1 %591 00091 %
Nelonen11,6 %13,2 %509 00078 %
Jim4,7 %4,7 %371 00057 %
Liv6,5 %5,5 %418 00064 %
Nelosen maksukanavat0,5 %0,4 %41 0006 %
Nelonen Media yhteensä24,1 %25,2 %564 00087 %
TV55,3 %5,0 %356 00055 %
Kutonen1,6 %1,3 %255 00039 %
The Discovery Channel0,4 %0,2 %29 0004 %
Warner Bros. Discovery7,3 %6,5 %421 00065 %
STAR Channel4,9 %3,9 %324 00050 %
Music TV0,7 %0,5 %62 00010 %
Muut3,1 %2,0 %153 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %623 00096 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.