Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 10–24
Kohderyhmän väestö: 463 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 403 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 10 t 25 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 31 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV15,4 %4,9 %182 00039 %
Yle TV28,0 %7,1 %262 00057 %
Yle Teema0,6 %0,6 %67 00015 %
Yle Fem0,8 %0,9 %72 00015 %
Yle yhteensä14,8 %13,6 %316 00068 %
MTV324,5 %31,8 %327 00071 %
Sub9,4 %10,1 %228 00049 %
AVA3,4 %3,2 %163 00035 %
C More Total1,9 %1,1 %48 00010 %
MTV yhteensä39,2 %46,2 %370 00080 %
Nelonen11,8 %13,1 %271 00059 %
Jim4,1 %3,5 %168 00036 %
Liv7,1 %5,7 %208 00045 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,2 %15 0003 %
Nelonen Media yhteensä24,3 %24,2 %325 00070 %
TV55,2 %5,4 %183 00039 %
Kutonen1,7 %0,9 %128 00028 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %12 0003 %
Warner Bros. Discovery7,0 %6,4 %234 00051 %
STAR Channel5,4 %3,0 %155 00033 %
Music TV4,2 %2,8 %61 00013 %
Muut5,1 %3,8 %90 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %403 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.