Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 627 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 495 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 95 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 6 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 11 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,7 %22,0 %1 963 00075 %
Yle TV210,0 %8,8 %2 100 00080 %
Yle Teema2,2 %2,4 %1 142 00043 %
Yle Fem1,9 %2,6 %1 135 00043 %
Yle yhteensä39,8 %35,8 %2 316 00088 %
MTV323,9 %29,5 %2 248 00086 %
Sub5,1 %5,5 %1 482 00056 %
AVA2,8 %3,0 %1 313 00050 %
C More Total1,8 %1,1 %345 00013 %
MTV yhteensä33,6 %39,0 %2 349 00089 %
Nelonen7,9 %9,1 %1 957 00074 %
Jim2,9 %3,0 %1 257 00048 %
Liv3,8 %3,3 %1 412 00054 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %155 0006 %
Nelonen Media yhteensä15,4 %16,4 %2 157 00082 %
TV53,0 %2,7 %1 219 00046 %
Kutonen1,0 %0,8 %842 00032 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %82 0003 %
Warner Bros. Discovery4,1 %3,6 %1 443 00055 %
STAR Channel3,0 %2,3 %1 153 00044 %
Music TV0,5 %0,4 %172 0007 %
Muut3,5 %2,5 %682 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 495 00095 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.