Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 756 000
Viikot: 45-48/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 739 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 98 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 25 t 24 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,4 %22,7 %703 00093 %
Yle TV28,7 %8,4 %672 00089 %
Yle Teema2,3 %2,4 %465 00062 %
Yle Fem2,3 %3,1 %446 00059 %
Yle yhteensä39,7 %36,6 %728 00096 %
MTV324,7 %29,8 %699 00092 %
Sub4,5 %4,8 %486 00064 %
AVA3,3 %3,5 %469 00062 %
C More Total2,0 %1,1 %112 00015 %
MTV yhteensä34,6 %39,2 %712 00094 %
Nelonen8,1 %9,0 %631 00084 %
Jim2,9 %2,9 %431 00057 %
Liv3,9 %3,3 %474 00063 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %65 0009 %
Nelonen Media yhteensä15,6 %16,0 %678 00090 %
TV53,0 %2,5 %424 00056 %
Kutonen0,9 %0,9 %293 00039 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %33 0004 %
Warner Bros. Discovery4,1 %3,5 %486 00064 %
STAR Channel2,6 %2,2 %394 00052 %
Music TV0,1 %0,0 %27 0004 %
Muut3,4 %2,4 %243 00032 %
Yhteensä100,0 %100,0 %739 00098 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.