Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 583 000
Viikot: 40-44/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 568 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 33 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV142,5 %35,6 %561 00096 %
Yle TV26,8 %7,8 %516 00089 %
Yle Teema3,2 %4,0 %380 00065 %
Yle Fem2,1 %2,7 %359 00062 %
Yle yhteensä54,7 %50,1 %566 00097 %
MTV324,7 %29,6 %529 00091 %
Sub3,7 %3,2 %338 00058 %
AVA1,0 %1,0 %241 00041 %
C More Total0,6 %0,2 %46 0008 %
MTV yhteensä30,1 %34,1 %539 00092 %
Nelonen5,4 %6,9 %469 00080 %
Jim1,6 %1,7 %245 00042 %
Liv1,5 %1,5 %278 00048 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %16 0003 %
Nelonen Media yhteensä8,6 %10,2 %487 00084 %
TV51,3 %1,1 %218 00037 %
Kutonen0,3 %0,3 %135 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %9 0001 %
Warner Bros. Discovery1,7 %1,4 %251 00043 %
STAR Channel1,7 %1,6 %214 00037 %
Music TV0,0 %0,0 %10 0002 %
Muut3,2 %2,5 %145 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %568 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.