Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2014
Kohderyhmä: Miehet 65+
Kohderyhmän väestö: 430 000
Viikot: 40-44/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 422 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 98 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 33 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV143,5 %36,9 %420 00098 %
Yle TV27,4 %9,1 %396 00092 %
Yle Teema3,1 %4,2 %314 00073 %
Yle Fem1,9 %2,6 %285 00066 %
Yle yhteensä55,9 %52,7 %422 00098 %
MTV316,6 %20,8 %394 00092 %
Sub3,1 %3,1 %284 00066 %
AVA0,7 %0,6 %202 00047 %
C More Total3,1 %1,4 %80 00019 %
MTV yhteensä23,5 %26,0 %407 00095 %
Nelonen5,3 %7,3 %371 00086 %
Jim2,3 %2,7 %249 00058 %
Liv0,8 %0,8 %235 00055 %
Nelosen maksukanavat1,7 %1,8 %55 00013 %
Nelonen Media yhteensä10,1 %12,5 %383 00089 %
TV52,2 %1,9 %226 00053 %
Kutonen0,8 %1,0 %171 00040 %
The Discovery Channel0,3 %0,3 %33 0008 %
Warner Bros. Discovery3,3 %3,1 %268 00062 %
STAR Channel2,7 %2,2 %228 00053 %
Music TV0,0 %0,0 %27 0006 %
Muut4,6 %3,4 %180 00042 %
Yhteensä100,0 %100,0 %422 00098 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.