Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 32/2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 678 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 36 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 9 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV121,8 %18,8 %640 00089 %
Yle TV240,8 %44,3 %578 00080 %
Yle Teema&Fem4,0 %3,0 %421 00059 %
Yle yhteensä66,6 %66,2 %672 00094 %
MTV314,3 %15,5 %601 00084 %
Sub1,2 %1,1 %292 00041 %
AVA3,1 %3,6 %324 00045 %
C More Total0,2 %0,0 %65 0009 %
MTV yhteensä18,8 %20,1 %610 00085 %
Nelonen3,1 %3,7 %441 00061 %
Jim1,0 %0,8 %266 00037 %
Liv1,5 %1,4 %311 00043 %
Hero0,2 %0,4 %113 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä5,8 %6,2 %508 00071 %
TV52,1 %1,1 %312 00043 %
Kutonen0,6 %0,5 %225 00031 %
Frii1,8 %1,5 %193 00027 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0001 %
TLC1,5 %1,3 %207 00029 %
Warner Bros. Discovery6,0 %4,5 %429 00060 %
STAR Channel0,4 %0,4 %147 00020 %
National Geographic Channel1,3 %1,1 %195 00027 %
Disney Finland1,7 %1,4 %251 00035 %
Muut1,2 %1,6 %229 00032 %
Yhteensä100,0 %100,0 %678 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.