Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 33/2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 682 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 95 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 28 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV133,1 %29,6 %667 00093 %
Yle TV210,0 %10,9 %564 00079 %
Yle Teema&Fem4,6 %3,4 %479 00067 %
Yle yhteensä47,7 %43,9 %678 00094 %
MTV324,2 %24,9 %624 00087 %
Sub1,9 %2,2 %372 00052 %
AVA4,9 %5,8 %346 00048 %
C More Total0,6 %0,2 %130 00018 %
MTV yhteensä31,6 %33,1 %634 00088 %
Nelonen5,4 %6,5 %503 00070 %
Jim1,3 %1,3 %290 00040 %
Liv1,9 %2,2 %354 00049 %
Hero0,5 %0,7 %123 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,2 %10,8 %538 00075 %
TV52,7 %2,6 %345 00048 %
Kutonen0,8 %0,9 %230 00032 %
Frii2,1 %1,9 %245 00034 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0001 %
TLC2,0 %2,0 %205 00029 %
Warner Bros. Discovery7,6 %7,4 %447 00062 %
STAR Channel0,6 %0,7 %160 00022 %
National Geographic Channel1,4 %1,3 %186 00026 %
Disney Finland2,0 %1,9 %255 00036 %
Muut2,0 %2,9 %242 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %682 00095 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.