Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, huhtikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 339 000
Viikot: 14-18/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 261 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 35 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 27 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV111,8 %10,4 %950 00071 %
Yle TV27,5 %5,2 %917 00068 %
Yle Teema1,7 %1,9 %548 00041 %
Yle Fem0,8 %1,1 %403 00030 %
Yle yhteensä21,8 %18,7 %1 135 00085 %
MTV317,3 %21,2 %1 104 00082 %
Sub7,6 %8,5 %916 00068 %
AVA3,0 %3,5 %648 00048 %
C More Total4,3 %3,5 %253 00019 %
MTV yhteensä32,1 %36,7 %1 194 00089 %
Nelonen12,3 %14,3 %1 043 00078 %
Jim5,4 %4,8 %762 00057 %
Liv5,4 %5,6 %785 00059 %
Nelosen maksukanavat1,7 %2,3 %125 0009 %
Nelonen Media yhteensä25,8 %28,4 %1 142 00085 %
TV55,6 %5,3 %708 00053 %
Kutonen2,7 %2,3 %586 00044 %
The Discovery Channel0,7 %0,4 %44 0003 %
Warner Bros. Discovery9,9 %8,7 %883 00066 %
STAR Channel5,7 %4,4 %704 00053 %
Music TV0,6 %0,4 %140 00010 %
Muut4,0 %2,9 %318 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 261 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.