Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, huhtikuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 748 000
Viikot: 14-18/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 731 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 98 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 24 t 8 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 26 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,0 %22,9 %692 00092 %
Yle TV26,3 %6,2 %629 00084 %
Yle Teema2,8 %3,2 %477 00064 %
Yle Fem2,1 %2,8 %436 00058 %
Yle yhteensä39,2 %35,1 %716 00096 %
MTV322,1 %26,6 %685 00092 %
Sub4,0 %4,0 %492 00066 %
AVA3,0 %3,1 %425 00057 %
C More Total2,2 %1,5 %125 00017 %
MTV yhteensä31,2 %35,2 %702 00094 %
Nelonen11,0 %12,7 %639 00085 %
Jim3,0 %3,3 %421 00056 %
Liv3,5 %3,2 %467 00062 %
Nelosen maksukanavat0,5 %0,5 %79 00011 %
Nelonen Media yhteensä18,7 %20,8 %675 00090 %
TV53,0 %2,5 %390 00052 %
Kutonen1,1 %1,0 %304 00041 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %36 0005 %
Warner Bros. Discovery5,2 %4,7 %494 00066 %
STAR Channel2,6 %2,0 %367 00049 %
Music TV0,0 %0,0 %22 0003 %
Muut3,1 %2,3 %235 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %731 00098 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.