Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 25/2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 667 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 27 t 16 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 54 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV133,7 %32,1 %652 00091 %
Yle TV212,7 %12,9 %515 00072 %
Yle Teema&Fem5,7 %5,3 %456 00063 %
Yle yhteensä52,2 %50,2 %661 00092 %
MTV320,9 %24,2 %619 00086 %
Sub2,0 %2,0 %344 00048 %
AVA4,0 %4,5 %350 00049 %
C More Total0,4 %0,0 %91 00013 %
MTV yhteensä27,3 %30,8 %629 00088 %
Nelonen4,1 %4,0 %436 00061 %
Jim1,9 %1,7 %300 00042 %
Liv2,0 %1,6 %317 00044 %
Hero0,7 %1,0 %203 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä8,7 %8,3 %511 00071 %
TV52,5 %2,0 %335 00047 %
Kutonen0,7 %0,5 %179 00025 %
Frii2,1 %1,9 %223 00031 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %4 0001 %
TLC2,7 %2,3 %218 00030 %
Warner Bros. Discovery8,0 %6,9 %395 00055 %
STAR Channel0,7 %0,8 %171 00024 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %191 00027 %
Disney Finland2,2 %2,0 %271 00038 %
Muut1,8 %1,9 %224 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %667 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.