Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 4 842 000
Viikot: 5-8/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 477 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 8 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 18 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %25,0 %3 730 00077 %
Yle TV29,7 %8,1 %3 631 00075 %
Yle Teema3,1 %3,9 %2 565 00053 %
Yle Fem1,7 %2,2 %2 196 00045 %
Yle yhteensä43,4 %39,3 %4 147 00086 %
MTV316,6 %20,0 %3 875 00080 %
Sub3,4 %3,8 %2 832 00058 %
AVA2,3 %2,1 %2 114 00044 %
C More Total2,0 %1,1 %666 00014 %
MTV yhteensä24,3 %27,1 %4 130 00085 %
Nelonen10,1 %13,1 %3 722 00077 %
Jim3,3 %3,5 %2 444 00050 %
Liv2,3 %2,1 %2 462 00051 %
Nelosen maksukanavat0,8 %0,8 %323 0007 %
Nelonen Media yhteensä17,4 %20,6 %3 986 00082 %
TV53,2 %3,4 %2 380 00049 %
Kutonen1,8 %1,7 %1 848 00038 %
Frii1,7 %1,4 %1 303 00027 %
The Discovery Channel0,4 %0,3 %230 0005 %
Warner Bros. Discovery7,1 %6,8 %2 922 00060 %
STAR Channel3,2 %2,7 %2 181 00045 %
Music TV0,3 %0,1 %309 0006 %
Muut4,3 %3,4 %1 588 00033 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 477 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.