Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, heinäkuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 051 000
Viikot: 27-31/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 976 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 26 t 15 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 44 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV146,4 %40,7 %965 00092 %
Yle TV27,9 %9,3 %861 00082 %
Yle Teema3,3 %4,8 %678 00065 %
Yle Fem2,1 %2,9 %603 00057 %
Yle yhteensä59,7 %57,7 %972 00092 %
MTV315,8 %18,3 %887 00084 %
Sub2,6 %2,1 %551 00052 %
AVA1,2 %1,5 %447 00043 %
C More Total2,4 %1,5 %145 00014 %
MTV yhteensä21,9 %23,4 %917 00087 %
Nelonen5,2 %6,5 %758 00072 %
Jim1,8 %2,0 %488 00046 %
Liv1,4 %1,2 %525 00050 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %71 0007 %
Nelonen Media yhteensä9,4 %11,1 %826 00079 %
TV51,6 %1,7 %401 00038 %
Kutonen0,7 %0,6 %322 00031 %
Frii0,5 %0,6 %189 00018 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %41 0004 %
Warner Bros. Discovery3,0 %3,0 %512 00049 %
STAR Channel2,2 %1,6 %372 00035 %
Music TV0,1 %0,0 %44 0004 %
Muut3,7 %3,1 %360 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %976 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.