Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 051 000
Viikot: 23-26/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 003 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 95 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 27 t 26 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 54 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV143,7 %37,5 %987 00094 %
Yle TV210,8 %11,9 %889 00085 %
Yle Teema2,7 %3,9 %662 00063 %
Yle Fem1,9 %2,3 %597 00057 %
Yle yhteensä59,1 %55,5 %998 00095 %
MTV318,3 %21,8 %916 00087 %
Sub2,4 %1,9 %605 00058 %
AVA1,2 %1,4 %447 00042 %
C More Total1,8 %1,5 %147 00014 %
MTV yhteensä23,7 %26,6 %942 00090 %
Nelonen5,4 %6,7 %802 00076 %
Jim1,5 %1,6 %477 00045 %
Liv1,4 %1,4 %521 00050 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,2 %53 0005 %
Nelonen Media yhteensä9,0 %10,6 %852 00081 %
TV51,5 %1,7 %388 00037 %
Kutonen0,7 %0,6 %325 00031 %
Frii0,5 %0,5 %198 00019 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %28 0003 %
Warner Bros. Discovery2,9 %2,9 %516 00049 %
STAR Channel1,7 %1,5 %390 00037 %
Music TV0,0 %0,0 %48 0005 %
Muut3,5 %2,9 %353 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 003 00095 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.