Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 339 000
Viikot: 23-26/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 207 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 26 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 3 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,9 %11,2 %888 00066 %
Yle TV210,4 %8,8 %863 00064 %
Yle Teema2,0 %2,3 %504 00038 %
Yle Fem0,7 %1,0 %350 00026 %
Yle yhteensä26,1 %23,3 %1 066 00080 %
MTV316,7 %19,9 %995 00074 %
Sub8,4 %10,4 %841 00063 %
AVA3,9 %4,1 %593 00044 %
C More Total3,1 %2,5 %212 00016 %
MTV yhteensä32,1 %36,9 %1 107 00083 %
Nelonen10,3 %11,9 %919 00069 %
Jim5,2 %4,4 %669 00050 %
Liv3,9 %3,4 %648 00048 %
Nelosen maksukanavat0,6 %0,4 %50 0004 %
Nelonen Media yhteensä21,0 %21,7 %1 045 00078 %
TV55,6 %5,9 %617 00046 %
Kutonen3,4 %3,1 %567 00042 %
Frii1,6 %1,4 %244 00018 %
The Discovery Channel0,3 %0,3 %36 0003 %
Warner Bros. Discovery10,9 %10,6 %834 00062 %
STAR Channel6,3 %5,1 %622 00046 %
Music TV0,5 %0,3 %100 0007 %
Muut3,1 %2,0 %314 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 207 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.