Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 640 000
Viikot: 1-26/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 465 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 13 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 1 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,0 %23,0 %1 979 00075 %
Yle TV210,2 %8,2 %1 988 00075 %
Yle Teema2,5 %3,0 %1 236 00047 %
Yle Fem1,5 %1,9 %1 095 00041 %
Yle yhteensä41,3 %36,1 %2 282 00086 %
MTV321,0 %26,3 %2 168 00082 %
Sub4,4 %4,5 %1 550 00059 %
AVA3,1 %3,7 %1 253 00047 %
C More Total2,2 %1,4 %360 00014 %
MTV yhteensä30,7 %35,9 %2 294 00087 %
Nelonen8,9 %10,8 %1 970 00075 %
Jim3,0 %3,2 %1 249 00047 %
Liv3,5 %3,3 %1 406 00053 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,4 %150 0006 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %18,5 %2 144 00081 %
TV53,3 %2,9 %1 184 00045 %
Kutonen1,2 %1,1 %891 00034 %
Frii0,5 %0,5 %222 0008 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %73 0003 %
Warner Bros. Discovery5,1 %4,6 %1 462 00055 %
STAR Channel3,0 %2,2 %1 098 00042 %
Music TV0,5 %0,3 %165 0006 %
Muut3,2 %2,4 %637 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 465 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.