Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 463 000
Viikot: 1-13/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 312 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 24 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 26 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,3 %23,0 %1 936 00079 %
Yle TV211,8 %9,4 %1 927 00078 %
Yle Teema2,7 %3,2 %1 292 00052 %
Yle Fem1,5 %1,8 %1 114 00045 %
Yle yhteensä43,3 %37,5 %2 158 00088 %
MTV320,3 %25,8 %2 087 00085 %
Sub4,3 %4,3 %1 539 00062 %
AVA3,2 %4,0 %1 272 00052 %
C More Total1,9 %1,0 %321 00013 %
MTV yhteensä29,6 %35,1 %2 191 00089 %
Nelonen8,5 %10,6 %1 905 00077 %
Jim3,1 %3,5 %1 250 00051 %
Liv3,4 %3,1 %1 398 00057 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,4 %154 0006 %
Nelonen Media yhteensä15,8 %18,3 %2 062 00084 %
TV53,6 %3,0 %1 239 00050 %
Kutonen1,2 %1,2 %896 00036 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %77 0003 %
Warner Bros. Discovery5,0 %4,3 %1 440 00058 %
STAR Channel2,8 %2,2 %1 028 00042 %
Music TV0,5 %0,3 %169 0007 %
Muut3,1 %2,4 %604 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 312 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.