Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 34/2024
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 727 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 136 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 78 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 0 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,1 %25,1 %1 577 00058 %
Yle TV28,2 %8,2 %1 429 00052 %
Yle Teema&Fem4,3 %3,4 %992 00036 %
Yle yhteensä39,6 %36,6 %1 867 00068 %
MTV322,9 %25,5 %1 551 00057 %
Sub3,4 %3,6 %909 00033 %
AVA4,8 %5,8 %773 00028 %
C More Total0,6 %0,3 %276 00010 %
MTV yhteensä31,7 %35,3 %1 762 00065 %
Nelonen6,6 %7,7 %1 252 00046 %
Jim2,3 %2,1 %745 00027 %
Liv2,4 %2,5 %801 00029 %
Hero0,8 %1,1 %336 00012 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,1 %13,4 %1 497 00055 %
TV53,1 %2,8 %854 00031 %
Kutonen1,3 %1,3 %614 00023 %
Frii2,6 %2,1 %536 00020 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %11 0000 %
TLC2,8 %2,4 %542 00020 %
Warner Bros. Discovery10,0 %8,7 %1 229 00045 %
STAR Channel2,0 %1,9 %525 00019 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %489 00018 %
Disney Finland3,6 %3,1 %780 00029 %
Muut3,2 %2,9 %704 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 136 00078 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.