Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 463 000
Viikot: 32-35/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 229 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 24 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %27,1 %1 830 00074 %
Yle TV213,5 %8,3 %1 719 00070 %
Yle Teema2,5 %3,5 %1 034 00042 %
Yle Fem1,7 %2,5 %891 00036 %
Yle yhteensä45,8 %41,3 %2 067 00084 %
MTV315,9 %18,7 %1 838 00075 %
Sub4,4 %4,6 %1 271 00052 %
AVA3,2 %3,6 %972 00039 %
C More Total1,3 %0,9 %229 0009 %
MTV yhteensä24,8 %27,7 %2 002 00081 %
Nelonen7,4 %9,2 %1 612 00065 %
Jim3,2 %3,5 %1 053 00043 %
Liv3,2 %3,2 %1 211 00049 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,2 %85 0003 %
Nelonen Media yhteensä15,0 %17,6 %1 857 00075 %
TV53,6 %3,5 %1 013 00041 %
Kutonen1,5 %1,5 %723 00029 %
Frii1,8 %1,8 %468 00019 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %59 0002 %
Warner Bros. Discovery7,0 %7,0 %1 282 00052 %
STAR Channel3,3 %3,1 %922 00037 %
Music TV0,6 %0,4 %151 0006 %
Muut3,4 %2,9 %528 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 229 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.