Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2014
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 347 000
Viikot: 36-39/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 155 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 45 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 49 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,1 %22,9 %1 765 00075 %
Yle TV211,1 %12,1 %1 764 00075 %
Yle Teema2,5 %2,9 %1 100 00047 %
Yle Fem1,4 %2,0 %993 00042 %
Yle yhteensä42,1 %39,9 %1 980 00084 %
MTV314,7 %18,6 %1 829 00078 %
Sub5,3 %6,4 %1 442 00061 %
AVA1,2 %1,3 %915 00039 %
C More Total4,2 %2,4 %461 00020 %
MTV yhteensä25,4 %28,7 %1 976 00084 %
Nelonen8,5 %10,4 %1 724 00073 %
Jim4,3 %4,3 %1 252 00053 %
Liv1,6 %1,6 %1 107 00047 %
Nelosen maksukanavat1,2 %1,3 %252 00011 %
Nelonen Media yhteensä15,5 %17,6 %1 880 00080 %
TV54,4 %4,2 %1 242 00053 %
Kutonen2,0 %1,9 %889 00038 %
The Discovery Channel0,7 %0,5 %149 0006 %
Warner Bros. Discovery7,0 %6,6 %1 439 00061 %
STAR Channel5,1 %3,5 %1 203 00051 %
Music TV0,3 %0,1 %167 0007 %
Muut4,6 %3,5 %731 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 155 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.