Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 25–44
Kohderyhmän väestö: 651 000
Viikot: 36-39/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 621 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 95 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 59 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 25 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV110,3 %8,8 %461 00071 %
Yle TV210,2 %8,5 %489 00075 %
Yle Teema1,5 %1,5 %240 00037 %
Yle Fem0,7 %0,9 %197 00030 %
Yle yhteensä22,7 %19,7 %563 00086 %
MTV317,4 %20,4 %538 00083 %
Sub10,3 %12,5 %442 00068 %
AVA4,5 %4,5 %353 00054 %
C More Total2,8 %1,6 %100 00015 %
MTV yhteensä35,1 %38,9 %588 00090 %
Nelonen13,5 %16,3 %518 00080 %
Jim5,2 %5,6 %375 00058 %
Liv6,8 %6,6 %424 00065 %
Nelosen maksukanavat0,5 %0,4 %41 0006 %
Nelonen Media yhteensä25,9 %28,9 %566 00087 %
TV55,0 %4,9 %363 00056 %
Kutonen1,7 %1,2 %243 00037 %
The Discovery Channel0,4 %0,2 %30 0005 %
Warner Bros. Discovery7,1 %6,3 %421 00065 %
STAR Channel4,9 %3,7 %324 00050 %
Music TV1,0 %0,6 %59 0009 %
Muut3,3 %1,9 %136 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %621 00095 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.