Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2014
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 756 000
Viikot: 36-39/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 735 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 42 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 15 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV124,9 %21,1 %687 00091 %
Yle TV27,5 %8,1 %628 00083 %
Yle Teema2,4 %2,7 %441 00058 %
Yle Fem1,5 %1,8 %399 00053 %
Yle yhteensä36,3 %33,7 %713 00094 %
MTV322,4 %25,5 %692 00092 %
Sub6,5 %7,3 %486 00064 %
AVA2,9 %3,1 %399 00053 %
C More Total2,4 %0,8 %101 00013 %
MTV yhteensä34,2 %36,8 %706 00093 %
Nelonen10,3 %12,1 %635 00084 %
Jim3,4 %3,9 %432 00057 %
Liv3,7 %3,4 %458 00061 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,3 %58 0008 %
Nelonen Media yhteensä17,9 %19,8 %668 00088 %
TV53,9 %3,6 %419 00055 %
Kutonen0,9 %0,8 %264 00035 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %28 0004 %
Warner Bros. Discovery4,9 %4,6 %470 00062 %
STAR Channel3,5 %2,9 %401 00053 %
Music TV0,0 %0,0 %23 0003 %
Muut3,2 %2,2 %187 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %735 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.