Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2014
Kohderyhmä: Miehet 10–24
Kohderyhmän väestö: 483 000
Viikot: 36-39/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 370 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 77 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 7 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 0 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV17,1 %7,4 %190 00039 %
Yle TV210,4 %10,2 %216 00045 %
Yle Teema0,7 %0,9 %62 00013 %
Yle Fem0,7 %1,1 %68 00014 %
Yle yhteensä19,0 %19,6 %276 00057 %
MTV313,5 %16,5 %246 00051 %
Sub10,4 %13,4 %213 00044 %
AVA1,1 %1,2 %74 00015 %
C More Total6,9 %4,2 %67 00014 %
MTV yhteensä32,0 %35,3 %309 00064 %
Nelonen12,1 %13,8 %243 00050 %
Jim7,8 %7,0 %160 00033 %
Liv2,1 %2,2 %102 00021 %
Nelosen maksukanavat1,5 %2,2 %30 0006 %
Nelonen Media yhteensä23,5 %25,2 %287 00059 %
TV57,9 %9,2 %178 00037 %
Kutonen2,2 %1,7 %96 00020 %
The Discovery Channel1,6 %0,9 %27 0006 %
Warner Bros. Discovery11,7 %11,8 %219 00045 %
STAR Channel8,6 %4,1 %177 00037 %
Music TV0,9 %0,2 %21 0004 %
Muut4,3 %3,7 %75 00016 %
Yhteensä100,0 %100,0 %370 00077 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.