Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2016
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 556 000
Viikot: 22-26/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 278 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 18 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 38 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV123,8 %20,1 %1 753 00069 %
Yle TV224,3 %26,1 %1 881 00074 %
Yle Teema2,3 %3,2 %1 075 00042 %
Yle Fem1,5 %1,8 %997 00039 %
Yle yhteensä51,9 %51,3 %2 119 00083 %
MTV311,8 %14,3 %1 764 00069 %
Sub3,3 %3,8 %1 301 00051 %
AVA1,0 %1,1 %823 00032 %
C More Total3,2 %2,7 %464 00018 %
MTV yhteensä19,4 %21,9 %1 960 00077 %
Nelonen7,5 %8,5 %1 686 00066 %
Jim3,3 %3,5 %1 191 00047 %
Liv1,4 %1,3 %1 003 00039 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,3 %194 0008 %
Nelonen Media yhteensä13,5 %14,9 %1 888 00074 %
TV53,0 %2,9 %1 117 00044 %
Kutonen2,4 %2,2 %935 00037 %
Frii1,0 %0,9 %573 00022 %
The Discovery Channel0,5 %0,3 %139 0005 %
Warner Bros. Discovery6,8 %6,2 %1 417 00055 %
STAR Channel3,5 %2,4 %1 135 00044 %
Music TV0,4 %0,2 %158 0006 %
Muut4,5 %3,1 %855 00033 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 278 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.