Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 4 842 000
Viikot: 22-26/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 327 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 34 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,6 %22,9 %3 448 00071 %
Yle TV219,3 %20,2 %3 450 00071 %
Yle Teema2,5 %3,5 %2 067 00043 %
Yle Fem1,5 %1,8 %1 893 00039 %
Yle yhteensä49,8 %48,4 %4 039 00083 %
MTV314,4 %17,1 %3 489 00072 %
Sub3,1 %3,3 %2 416 00050 %
AVA2,1 %2,1 %1 791 00037 %
C More Total2,4 %2,0 %744 00015 %
MTV yhteensä22,0 %24,4 %3 829 00079 %
Nelonen7,8 %9,1 %3 190 00066 %
Jim3,4 %3,7 %2 219 00046 %
Liv2,4 %2,2 %2 137 00044 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,2 %280 0006 %
Nelonen Media yhteensä14,8 %16,4 %3 602 00074 %
TV52,9 %2,8 %2 061 00043 %
Kutonen1,9 %1,6 %1 585 00033 %
Frii1,6 %1,5 %1 147 00024 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %216 0004 %
Warner Bros. Discovery6,7 %6,1 %2 628 00054 %
STAR Channel2,7 %1,9 %1 901 00039 %
Music TV0,3 %0,2 %269 0006 %
Muut3,5 %2,5 %1 448 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 327 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.