Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 618 000
Viikot: 1-21/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 598 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 35 t 10 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 2 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV141,9 %37,0 %590 00096 %
Yle TV28,4 %6,8 %537 00087 %
Yle Teema3,7 %5,1 %433 00070 %
Yle Fem1,6 %2,1 %361 00058 %
Yle yhteensä55,6 %50,9 %596 00096 %
MTV321,0 %25,2 %556 00090 %
Sub1,4 %1,3 %333 00054 %
AVA2,3 %1,8 %300 00049 %
C More Total1,1 %0,6 %73 00012 %
MTV yhteensä25,8 %28,9 %570 00092 %
Nelonen6,5 %9,0 %510 00083 %
Jim1,6 %1,9 %297 00048 %
Liv1,6 %1,4 %321 00052 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,2 %20 0003 %
Nelonen Media yhteensä10,3 %13,1 %531 00086 %
TV51,6 %1,5 %261 00042 %
Kutonen0,6 %0,6 %187 00030 %
Frii1,7 %1,5 %157 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0002 %
Warner Bros. Discovery4,0 %3,6 %320 00052 %
STAR Channel0,9 %0,9 %217 00035 %
Music TV0,0 %0,0 %14 0002 %
Muut3,4 %2,6 %208 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %598 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.