Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - heinäkuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 748 000
Viikot: 1-31/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 722 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 47 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 24 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,9 %23,9 %687 00092 %
Yle TV29,1 %8,0 %625 00084 %
Yle Teema2,8 %3,3 %468 00063 %
Yle Fem1,7 %2,2 %422 00056 %
Yle yhteensä41,5 %37,4 %710 00095 %
MTV320,7 %25,1 %677 00090 %
Sub3,9 %3,7 %485 00065 %
AVA3,5 %3,9 %421 00056 %
C More Total2,5 %1,6 %111 00015 %
MTV yhteensä30,6 %34,2 %694 00093 %
Nelonen9,5 %11,4 %623 00083 %
Jim2,8 %3,2 %403 00054 %
Liv3,1 %2,8 %454 00061 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %53 0007 %
Nelonen Media yhteensä16,5 %18,7 %663 00089 %
TV53,5 %2,9 %397 00053 %
Kutonen1,2 %1,2 %299 00040 %
Frii0,9 %0,9 %101 00013 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %34 0005 %
Warner Bros. Discovery5,7 %5,0 %484 00065 %
STAR Channel2,7 %2,3 %346 00046 %
Music TV0,0 %0,0 %23 0003 %
Muut3,0 %2,3 %218 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %722 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.