Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 36/2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 676 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 31 t 52 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 33 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,1 %27,1 %668 00093 %
Yle TV211,5 %9,9 %552 00077 %
Yle Teema&Fem5,0 %4,2 %475 00066 %
Yle yhteensä47,6 %41,3 %673 00094 %
MTV326,8 %33,5 %629 00088 %
Sub1,7 %1,6 %359 00050 %
AVA3,2 %3,3 %361 00050 %
C More Total0,8 %0,2 %114 00016 %
MTV yhteensä32,4 %38,6 %642 00089 %
Nelonen5,9 %7,2 %501 00070 %
Jim1,4 %1,0 %313 00044 %
Liv1,8 %1,5 %318 00044 %
Hero0,3 %0,5 %111 00015 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,4 %10,3 %540 00075 %
TV52,2 %2,1 %351 00049 %
Kutonen0,5 %0,4 %211 00029 %
Frii1,9 %1,8 %234 00033 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %3 0000 %
TLC2,3 %1,9 %198 00028 %
Warner Bros. Discovery7,3 %6,4 %445 00062 %
STAR Channel0,6 %0,5 %162 00023 %
National Geographic Channel1,3 %1,1 %195 00027 %
Disney Finland1,9 %1,6 %283 00039 %
Muut1,5 %1,9 %246 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %676 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.