Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, maaliskuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 117 000
Viikot: 9-13/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 085 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 37 t 57 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 23 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV138,7 %34,5 %1 066 00095 %
Yle TV214,6 %9,2 %1 001 00090 %
Yle Teema2,1 %2,9 %727 00065 %
Yle Fem1,5 %1,9 %655 00059 %
Yle yhteensä56,8 %48,5 %1 079 00097 %
MTV319,8 %27,0 %1 028 00092 %
Sub1,3 %1,3 %647 00058 %
AVA1,5 %1,5 %558 00050 %
C More Total1,4 %0,8 %143 00013 %
MTV yhteensä24,0 %30,6 %1 048 00094 %
Nelonen5,5 %7,9 %903 00081 %
Jim1,7 %1,7 %586 00052 %
Liv1,1 %1,0 %561 00050 %
Hero0,6 %0,9 %341 00031 %
Nelosen maksukanavat0,5 %0,8 %49 0004 %
Nelonen Media yhteensä9,4 %12,3 %949 00085 %
TV51,0 %1,0 %493 00044 %
Kutonen0,8 %0,7 %380 00034 %
Frii1,4 %1,5 %339 00030 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %41 0004 %
TLC0,3 %0,2 %194 00017 %
Warner Bros. Discovery3,6 %3,5 %633 00057 %
STAR Channel1,3 %1,0 %465 00042 %
National Geographic Channel1,2 %1,0 %308 00028 %
Disney Finland2,5 %2,1 %548 00049 %
Music TV0,2 %0,1 %36 0003 %
Muut3,5 %2,9 %491 00044 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 085 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.