Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, heinäkuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 740 000
Viikot: 27-30/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 672 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 4 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 36 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,6 %27,4 %621 00084 %
Yle TV215,4 %16,3 %529 00072 %
Yle Teema2,6 %3,6 %344 00047 %
Yle Fem1,5 %1,9 %320 00043 %
Yle yhteensä49,1 %49,3 %655 00089 %
MTV313,7 %15,9 %582 00079 %
Sub2,7 %2,3 %373 00050 %
AVA3,1 %3,0 %332 00045 %
C More Total2,1 %1,0 %95 00013 %
MTV yhteensä21,6 %22,2 %624 00084 %
Nelonen9,0 %10,5 %522 00071 %
Jim3,0 %3,0 %339 00046 %
Liv4,1 %3,2 %380 00051 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,1 %27 0004 %
Nelonen Media yhteensä17,3 %18,1 %579 00078 %
TV52,9 %2,6 %333 00045 %
Kutonen1,5 %1,4 %267 00036 %
Frii2,2 %2,3 %209 00028 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %29 0004 %
Warner Bros. Discovery6,8 %6,4 %434 00059 %
STAR Channel2,7 %2,1 %300 00040 %
Music TV0,0 %0,0 %23 0003 %
Muut2,5 %1,9 %212 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %672 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.