Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, maaliskuu 2016
Kohderyhmä: Miehet 65+
Kohderyhmän väestö: 467 000
Viikot: 9-13/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 365 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 78 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 29 t 19 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 12 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV140,4 %36,3 %362 00077 %
Yle TV211,1 %6,9 %342 00073 %
Yle Teema3,5 %5,0 %278 00060 %
Yle Fem1,7 %2,4 %235 00050 %
Yle yhteensä56,7 %50,7 %364 00078 %
MTV314,7 %19,1 %338 00072 %
Sub1,5 %1,7 %234 00050 %
AVA1,2 %1,2 %180 00039 %
C More Total3,5 %2,4 %80 00017 %
MTV yhteensä20,9 %24,5 %348 00075 %
Nelonen6,3 %9,0 %325 00070 %
Jim1,8 %2,3 %220 00047 %
Liv0,8 %0,6 %199 00043 %
Nelosen maksukanavat1,0 %1,5 %46 00010 %
Nelonen Media yhteensä10,5 %14,3 %335 00072 %
TV52,1 %2,0 %210 00045 %
Kutonen1,3 %1,5 %172 00037 %
Frii0,8 %0,8 %128 00027 %
The Discovery Channel0,4 %0,2 %27 0006 %
Warner Bros. Discovery4,5 %4,5 %251 00054 %
STAR Channel1,6 %1,4 %177 00038 %
Music TV0,0 %0,0 %23 0005 %
Muut5,9 %4,6 %189 00040 %
Yhteensä100,0 %100,0 %365 00078 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.