Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, maaliskuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 740 000
Viikot: 9-13/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 578 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 78 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 45 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,5 %22,6 %548 00074 %
Yle TV28,7 %6,4 %502 00068 %
Yle Teema2,8 %3,6 %382 00052 %
Yle Fem1,6 %2,1 %329 00045 %
Yle yhteensä39,7 %34,7 %566 00077 %
MTV318,8 %22,6 %539 00073 %
Sub3,1 %3,3 %372 00050 %
AVA3,2 %3,4 %321 00043 %
C More Total1,9 %1,0 %83 00011 %
MTV yhteensä27,0 %30,3 %554 00075 %
Nelonen12,1 %14,9 %504 00068 %
Jim2,8 %2,9 %336 00045 %
Liv2,8 %2,4 %366 00049 %
Nelosen maksukanavat0,5 %0,4 %55 0007 %
Nelonen Media yhteensä19,5 %22,3 %529 00072 %
TV53,8 %3,5 %353 00048 %
Kutonen1,4 %1,3 %243 00033 %
Frii2,2 %2,2 %198 00027 %
The Discovery Channel0,3 %0,3 %34 0005 %
Warner Bros. Discovery7,7 %7,3 %410 00055 %
STAR Channel2,7 %2,5 %297 00040 %
Music TV0,0 %0,0 %21 0003 %
Muut3,4 %2,9 %198 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %578 00078 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.