Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
Viikot: 1-22/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 163 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 39 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %26,9 %1 686 00066 %
Yle TV210,2 %7,0 %1 495 00059 %
Yle Teema&Fem3,7 %2,8 %1 011 00040 %
Yle yhteensä42,0 %36,7 %1 887 00074 %
MTV322,6 %25,8 %1 737 00068 %
Sub2,7 %2,9 %1 023 00040 %
AVA2,9 %2,9 %879 00035 %
C More Total1,3 %1,2 %371 00015 %
MTV yhteensä29,5 %32,7 %1 887 00074 %
Nelonen8,4 %11,8 %1 480 00058 %
Jim2,0 %2,0 %821 00032 %
Liv2,1 %2,1 %891 00035 %
Hero0,7 %1,0 %498 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,2 %16,9 %1 681 00066 %
TV53,3 %3,1 %1 017 00040 %
Kutonen1,2 %1,2 %627 00025 %
Frii2,6 %2,2 %563 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %21 0001 %
TLC2,8 %2,5 %602 00024 %
Warner Bros. Discovery10,0 %9,0 %1 332 00052 %
STAR Channel1,6 %1,7 %566 00022 %
National Geographic Channel1,4 %1,0 %526 00021 %
Disney Finland3,0 %2,6 %840 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut3,0 %2,7 %668 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 163 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.