Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
Viikot: 1-26/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 139 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 36 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,5 %26,3 %1 651 00065 %
Yle TV211,8 %8,9 %1 489 00059 %
Yle Teema&Fem3,7 %2,9 %989 00039 %
Yle yhteensä43,0 %38,2 %1 871 00074 %
MTV322,0 %25,1 %1 698 00067 %
Sub2,7 %2,9 %999 00039 %
AVA3,0 %3,1 %859 00034 %
C More Total1,2 %1,0 %354 00014 %
MTV yhteensä29,0 %32,1 %1 850 00073 %
Nelonen7,9 %11,0 %1 430 00056 %
Jim2,0 %2,0 %797 00031 %
Liv2,1 %2,1 %866 00034 %
Hero0,7 %1,0 %490 00019 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,8 %16,1 %1 637 00064 %
TV53,2 %3,0 %983 00039 %
Kutonen1,2 %1,2 %611 00024 %
Frii2,6 %2,2 %555 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %20 0001 %
TLC2,8 %2,5 %588 00023 %
Warner Bros. Discovery10,0 %9,0 %1 299 00051 %
STAR Channel1,6 %1,7 %549 00022 %
National Geographic Channel1,4 %1,0 %513 00020 %
Disney Finland3,0 %2,7 %819 00032 %
Muut2,8 %2,6 %651 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 139 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.