Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
Viikot: 1-26/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 694 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 35 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV134,1 %32,4 %683 00095 %
Yle TV211,4 %8,4 %596 00083 %
Yle Teema&Fem4,7 %3,8 %510 00071 %
Yle yhteensä50,2 %44,5 %691 00096 %
MTV322,9 %26,3 %655 00091 %
Sub1,9 %2,1 %395 00055 %
AVA2,8 %2,9 %367 00051 %
C More Total0,9 %0,5 %127 00018 %
MTV yhteensä28,5 %31,8 %667 00093 %
Nelonen6,9 %9,6 %551 00077 %
Jim1,9 %1,8 %343 00048 %
Liv1,7 %1,7 %356 00050 %
Hero0,6 %0,9 %218 00030 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,0 %14,0 %591 00082 %
TV52,2 %2,0 %380 00053 %
Kutonen0,7 %0,7 %227 00032 %
Frii1,7 %1,5 %232 00032 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %2 0000 %
TLC2,3 %2,3 %239 00033 %
Warner Bros. Discovery7,0 %6,5 %459 00064 %
STAR Channel0,5 %0,5 %188 00026 %
National Geographic Channel1,2 %0,8 %205 00029 %
Disney Finland1,7 %1,3 %294 00041 %
Muut1,9 %2,1 %242 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %694 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.