Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2017
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 478 000
Viikot: 1-35/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 175 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 47 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 55 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,2 %26,2 %1 770 00071 %
Yle TV210,6 %8,3 %1 662 00067 %
Yle Teema2,0 %2,3 %965 00039 %
Yle Fem1,2 %1,5 %833 00034 %
Yle yhteensä44,0 %38,3 %1 985 00080 %
MTV318,9 %23,8 %1 852 00075 %
Sub2,7 %3,0 %1 173 00047 %
AVA2,4 %2,4 %954 00039 %
C More Total1,3 %0,8 %240 00010 %
MTV yhteensä25,3 %30,0 %1 981 00080 %
Nelonen9,0 %11,4 %1 673 00068 %
Jim2,6 %2,5 %1 062 00043 %
Liv3,9 %3,8 %1 155 00047 %
Hero1,3 %1,6 %676 00027 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,4 %116 0005 %
Nelonen Media yhteensä17,1 %19,7 %1 865 00075 %
TV52,3 %2,3 %986 00040 %
Kutonen1,0 %1,0 %704 00028 %
Frii1,8 %1,7 %617 00025 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %79 0003 %
TLC1,1 %0,9 %502 00020 %
Warner Bros. Discovery6,4 %6,0 %1 334 00054 %
STAR Channel2,2 %1,9 %901 00036 %
National Geographic Channel1,3 %1,0 %457 00018 %
Disney Finland3,5 %2,9 %1 048 00042 %
Music TV0,3 %0,2 %108 0004 %
Muut3,4 %2,9 %740 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 175 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.