Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - tammikuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 618 000
Viikot: 1-4/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 593 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 96 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 38 t 14 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 30 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV143,4 %39,0 %589 00095 %
Yle TV210,9 %8,5 %542 00088 %
Yle Teema4,0 %5,4 %468 00076 %
Yle Fem1,6 %1,9 %382 00062 %
Yle yhteensä59,9 %54,8 %592 00096 %
MTV318,9 %24,8 %555 00090 %
Sub1,5 %1,4 %347 00056 %
AVA1,9 %1,5 %296 00048 %
C More Total1,3 %0,4 %72 00012 %
MTV yhteensä23,7 %28,2 %566 00092 %
Nelonen5,2 %6,6 %496 00080 %
Jim1,3 %1,6 %304 00049 %
Liv1,5 %1,4 %328 00053 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,2 %23 0004 %
Nelonen Media yhteensä8,4 %10,3 %517 00084 %
TV51,3 %1,3 %248 00040 %
Kutonen0,7 %0,8 %204 00033 %
Frii1,1 %1,1 %159 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %19 0003 %
Warner Bros. Discovery3,2 %3,2 %326 00053 %
STAR Channel0,9 %0,9 %224 00036 %
Music TV0,0 %0,0 %17 0003 %
Muut3,8 %2,5 %209 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %593 00096 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.