Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - tammikuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 10–24
Kohderyhmän väestö: 458 000
Viikot: 1-4/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 375 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 82 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 8 t 22 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 15 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV17,2 %7,4 %199 00044 %
Yle TV215,3 %13,8 %235 00051 %
Yle Teema1,5 %1,4 %79 00017 %
Yle Fem0,5 %0,5 %64 00014 %
Yle yhteensä24,5 %23,1 %296 00065 %
MTV314,5 %19,4 %263 00057 %
Sub6,4 %7,7 %187 00041 %
AVA4,2 %4,1 %126 00028 %
C More Total2,1 %0,9 %36 0008 %
MTV yhteensä27,2 %32,1 %318 00070 %
Nelonen15,1 %18,0 %259 00057 %
Jim3,5 %3,7 %132 00029 %
Liv5,2 %4,3 %160 00035 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,4 %17 0004 %
Nelonen Media yhteensä25,8 %28,3 %307 00067 %
TV54,4 %4,9 %143 00031 %
Kutonen1,2 %0,9 %78 00017 %
Frii2,2 %1,8 %70 00015 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %9 0002 %
Warner Bros. Discovery8,2 %7,7 %194 00042 %
STAR Channel5,2 %2,9 %139 00030 %
Music TV2,9 %2,0 %44 00010 %
Muut6,4 %3,8 %76 00017 %
Yhteensä100,0 %100,0 %375 00082 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.