Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 463 000
Viikot: 1-35/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 273 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 43 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %24,2 %1 881 00076 %
Yle TV29,9 %8,1 %1 802 00073 %
Yle Teema2,6 %3,2 %1 173 00048 %
Yle Fem1,6 %2,0 %1 022 00042 %
Yle yhteensä42,1 %37,5 %2 104 00085 %
MTV320,1 %24,7 %1 996 00081 %
Sub4,5 %4,5 %1 435 00058 %
AVA3,2 %3,7 %1 167 00047 %
C More Total2,0 %1,3 %306 00012 %
MTV yhteensä29,8 %34,2 %2 119 00086 %
Nelonen8,5 %10,4 %1 788 00073 %
Jim3,1 %3,3 %1 171 00048 %
Liv3,5 %3,2 %1 320 00054 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %130 0005 %
Nelonen Media yhteensä16,0 %18,1 %1 974 00080 %
TV53,3 %3,0 %1 099 00045 %
Kutonen1,2 %1,1 %824 00033 %
Frii0,8 %0,8 %281 00011 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %68 0003 %
Warner Bros. Discovery5,6 %5,0 %1 364 00055 %
STAR Channel2,9 %2,4 %998 00041 %
Music TV0,5 %0,3 %158 0006 %
Muut3,1 %2,4 %589 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 273 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.