Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 45–64
Kohderyhmän väestö: 742 000
Viikot: 1-22/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 718 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 28 t 17 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 2 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,7 %24,8 %694 00094 %
Yle TV211,0 %8,8 %656 00088 %
Yle Teema3,4 %4,0 %523 00070 %
Yle Fem1,7 %2,1 %443 00060 %
Yle yhteensä44,8 %39,8 %710 00096 %
MTV316,4 %21,2 %676 00091 %
Sub3,8 %4,5 %539 00073 %
AVA1,3 %1,5 %395 00053 %
C More Total4,0 %3,3 %188 00025 %
MTV yhteensä25,5 %30,6 %691 00093 %
Nelonen8,0 %9,9 %633 00085 %
Jim3,1 %3,5 %455 00061 %
Liv1,3 %1,2 %440 00059 %
Nelosen maksukanavat0,9 %1,1 %112 00015 %
Nelonen Media yhteensä13,9 %16,7 %660 00089 %
TV53,9 %3,3 %474 00064 %
Kutonen2,4 %2,2 %386 00052 %
Frii0,4 %0,4 %79 00011 %
The Discovery Channel0,4 %0,3 %57 0008 %
Warner Bros. Discovery7,1 %6,3 %543 00073 %
STAR Channel3,7 %3,0 %444 00060 %
Music TV0,1 %0,0 %47 0006 %
Muut4,9 %3,6 %291 00039 %
Yhteensä100,0 %100,0 %718 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.