Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 65+
Kohderyhmän väestö: 449 000
Viikot: 1-22/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 437 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 35 t 42 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV140,2 %36,2 %432 00096 %
Yle TV213,0 %10,1 %412 00092 %
Yle Teema3,2 %4,3 %336 00075 %
Yle Fem1,9 %2,7 %305 00068 %
Yle yhteensä58,4 %53,3 %435 00097 %
MTV315,6 %20,8 %410 00091 %
Sub2,1 %2,0 %292 00065 %
AVA0,8 %1,2 %223 00050 %
C More Total3,7 %2,7 %98 00022 %
MTV yhteensä22,3 %26,7 %422 00094 %
Nelonen5,2 %7,1 %375 00084 %
Jim1,7 %2,1 %247 00055 %
Liv0,7 %0,7 %250 00056 %
Nelosen maksukanavat1,0 %1,2 %56 00013 %
Nelonen Media yhteensä8,9 %11,6 %393 00088 %
TV51,8 %1,6 %229 00051 %
Kutonen0,8 %1,0 %187 00042 %
Frii0,1 %0,1 %35 0008 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %27 0006 %
Warner Bros. Discovery3,0 %2,8 %277 00062 %
STAR Channel1,9 %1,5 %196 00044 %
Music TV0,0 %0,0 %31 0007 %
Muut5,6 %4,0 %184 00041 %
Yhteensä100,0 %100,0 %437 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.