Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Seuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2014
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 347 000
Viikot: 1-35/2014
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 152 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 20 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 3 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,1 %21,5 %1 750 00075 %
Yle TV217,4 %16,4 %1 791 00076 %
Yle Teema2,4 %3,0 %1 127 00048 %
Yle Fem2,1 %2,0 %1 010 00043 %
Yle yhteensä47,0 %42,9 %1 984 00085 %
MTV313,9 %18,4 %1 850 00079 %
Sub5,0 %6,2 %1 493 00064 %
AVA1,3 %1,5 %929 00040 %
C More Total4,7 %3,3 %514 00022 %
MTV yhteensä25,0 %29,4 %1 998 00085 %
Nelonen7,2 %9,1 %1 688 00072 %
Jim3,7 %4,0 %1 237 00053 %
Liv1,6 %1,5 %1 113 00047 %
Nelosen maksukanavat0,9 %1,0 %235 00010 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %15,7 %1 866 00079 %
TV53,6 %3,5 %1 161 00049 %
Kutonen1,4 %1,3 %818 00035 %
The Discovery Channel0,7 %0,5 %163 0007 %
Warner Bros. Discovery5,7 %5,2 %1 359 00058 %
STAR Channel4,1 %3,4 %1 205 00051 %
Music TV0,3 %0,2 %182 0008 %
Muut4,4 %3,3 %700 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 152 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.