Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 44/2024
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 161 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 52 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,2 %23,8 %1 664 00065 %
Yle TV29,0 %6,2 %1 523 00060 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,6 %968 00038 %
Yle yhteensä37,5 %32,7 %1 894 00075 %
MTV325,5 %30,2 %1 766 00069 %
Sub3,2 %3,7 %1 122 00044 %
AVA2,8 %2,6 %875 00034 %
C More Total1,3 %1,0 %389 00015 %
MTV yhteensä32,8 %37,5 %1 912 00075 %
Nelonen8,7 %11,3 %1 479 00058 %
Jim2,0 %1,9 %829 00033 %
Liv1,8 %1,8 %890 00035 %
Hero0,4 %0,4 %342 00013 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,0 %15,5 %1 687 00066 %
TV52,9 %2,3 %953 00038 %
Kutonen1,3 %1,3 %630 00025 %
Frii3,4 %2,6 %596 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0000 %
TLC2,8 %2,5 %561 00022 %
Warner Bros. Discovery10,5 %8,8 %1 236 00049 %
STAR Channel1,5 %1,5 %572 00023 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %560 00022 %
Disney Finland3,2 %2,7 %850 00033 %
Muut3,8 %3,5 %744 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 161 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.