Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 45/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 140 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 48 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,3 %26,0 %1 691 00067 %
Yle TV26,1 %3,9 %1 416 00056 %
Yle Teema&Fem3,2 %3,2 %1 102 00044 %
Yle yhteensä38,6 %33,1 %1 867 00074 %
MTV323,1 %29,1 %1 771 00070 %
Sub2,6 %2,8 %1 050 00042 %
AVA2,7 %2,2 %879 00035 %
C More Total0,3 %0,2 %156 0006 %
MTV yhteensä28,7 %34,3 %1 917 00076 %
Nelonen9,7 %12,5 %1 504 00060 %
Jim1,8 %1,4 %894 00035 %
Liv2,3 %1,8 %961 00038 %
Hero0,9 %1,0 %548 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,8 %16,8 %1 716 00068 %
TV53,9 %3,6 %1 069 00042 %
Kutonen1,1 %1,2 %617 00025 %
Frii2,5 %2,3 %583 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %15 0001 %
TLC2,7 %2,2 %632 00025 %
Warner Bros. Discovery10,3 %9,4 %1 366 00054 %
STAR Channel2,0 %1,5 %644 00026 %
National Geographic Channel1,8 %1,0 %542 00022 %
Disney Finland3,8 %2,5 %895 00036 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,7 %585 00023 %
Muut2,5 %2,2 %556 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 140 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.