Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 31/2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 049 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 74 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 7 t 55 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 8 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV111,5 %10,7 %578 00041 %
Yle TV215,9 %13,8 %576 00041 %
Yle Teema&Fem1,7 %1,6 %284 00020 %
Yle yhteensä29,2 %26,1 %761 00054 %
MTV313,4 %15,3 %604 00043 %
Sub8,1 %10,2 %531 00038 %
AVA3,4 %3,6 %271 00019 %
C More Total1,1 %0,6 %151 00011 %
MTV yhteensä26,0 %29,7 %789 00056 %
Nelonen8,3 %9,4 %559 00040 %
Jim3,4 %3,7 %384 00027 %
Liv3,3 %3,2 %337 00024 %
Hero1,2 %1,5 %238 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,2 %17,8 %729 00052 %
TV54,3 %4,3 %379 00027 %
Kutonen4,0 %4,5 %331 00023 %
Frii2,2 %1,6 %201 00014 %
The Discovery Channel0,0 %0,1 %2 0000 %
TLC3,8 %4,4 %251 00018 %
Warner Bros. Discovery14,3 %14,9 %584 00041 %
STAR Channel5,4 %4,2 %305 00022 %
National Geographic Channel3,7 %3,0 %237 00017 %
Disney Finland9,1 %7,2 %405 00029 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,1 %0,9 %165 00012 %
Muut4,2 %3,4 %278 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 049 00074 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.