Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 7/2017
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 478 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 308 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 20 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 20 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,6 %24,1 %1 897 00077 %
Yle TV212,1 %6,1 %1 823 00074 %
Yle Teema2,1 %2,7 %1 088 00044 %
Yle Fem1,3 %1,7 %950 00038 %
Yle yhteensä43,2 %34,7 %2 106 00085 %
MTV322,2 %29,6 %2 076 00084 %
Sub2,7 %3,1 %1 336 00054 %
AVA2,6 %3,0 %1 165 00047 %
C More Total0,7 %0,3 %224 0009 %
MTV yhteensä28,2 %35,9 %2 182 00088 %
Nelonen9,5 %12,5 %1 817 00073 %
Jim2,6 %2,5 %1 162 00047 %
Liv3,0 %2,5 %1 244 00050 %
Hero1,0 %1,2 %699 00028 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %133 0005 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %19,0 %1 965 00079 %
TV52,1 %2,2 %1 088 00044 %
Kutonen0,9 %0,9 %752 00030 %
Frii1,8 %1,4 %687 00028 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %96 0004 %
TLC1,1 %0,9 %452 00018 %
Warner Bros. Discovery6,1 %5,5 %1 430 00058 %
STAR Channel2,1 %1,7 %1 016 00041 %
National Geographic Channel0,2 %0,1 %68 0003 %
Disney Finland2,3 %1,8 %1 041 00042 %
Music TV0,2 %0,2 %94 0004 %
Muut3,5 %2,9 %782 00032 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 308 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.